شرکت نوین تدبیر در راستای اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان اقدام به طراحی و  پیاده سازی سامانه ای برای طراحی وب سایت چند زبانه توسط خود کاربر نموده است. از امکانات این سامانه می‌توان به طراحی  و ساخت سایت سه زبانه , انتخاب قالب سایت , ساخت کاتالوگ آنلاین و .... اشاره کرد. از مزیت های های این سامانه چند زبانه بودن وب سایت می باشد که کاربر می تواند تا 20 زبان زنده دنیا را به وب سایت خود اضافه نماید و یکی دیگر از امکانات این سامانه انتخاب قالب وب سایت متناسب با سلیقه کاربر از بین قالب های موجود می باشد .قالب های موجود در سامانه با استفاده از آخرین تکنولوژی های طراحی وب و به صورت کاملا واکنش گرا ( ریسپانسیو ) طراحی شده اند و دارای طراحی مجزا مخصوص دستگاههای موبایل و تبلت و رایانه های رومیزی و ... می باشند. همچنین امکان طراحی قالب کاملا اختصاصی متناسب با سلیقه کارفرما نیز امکان پذیر می باشد.در این سامانه کلیه نیازهای یک کسب و کار برای ورود قدرتمند در فضای مجازی شامل سایت ساز چند زبانه , اپلیکیشن ساز موبایل , ساخت کاتالوگ محصولات و خدمات , سئو حرفه ای و .... در نظر گرفته شده است تا بتوانید بازدید و در نتیجه فروش بیشتری در فضای مجازی داشته باشید.

سایت ساز اصفهان

سایت های ساخته شده با سایت ساز نوین تدبیر کاملا سئو شده می باشند و سایت های ساخته شده زیادی با این سامانه برای کلمات کلیدی کسب و کار خود در صفحه و یا رتبه اول گوگل قرار دارند و کافیست شما پس از تحویل سایت با درج محتوای خوب در سایت ساز رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو افزایش دهید. همچنین در بخش پنل مدیریت سایت ساز بخشی به عنوان سئو وجود داره که می توانید تنظیمات سئو و محتوایی که میخواهید درج کنید را انجام دهید.
از جمله مزیت های سامانه طراحی سایت نوین تدبیر به کاربرپسند بودن و مدیریت آسان سایت می توان اشاره کرد.سامانه چندین قالب از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید با انتخاب هر یک و جایگزاری مطالب و تصاویر دلخواه در عرض چند دقیقه وب سایت خود را آماده بهره برداری نمایید.
یکی دیگر از امکانات سامانه ساخت اپلیکیشن موبایل متناسب با اطلاعات وب سایت شما می باشد.شما پس از تکمیل وب سایت خود می توانید با انتخاب قالب اپلیکیشن و با کلیک بر رویه یک دکمه در عرض کمتر از 1 دقیقه اپ خود را تحویل و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
یکی دیگر از مزیت های سامانه سایت ساز نوین تدبیر می توان به ساخت کاتالوگ از محصولات و خدمات سایت شما اشاره کرد که کاربر می تواند با انتخاب قالب کاتالوگ خود و با کلیک بر رویه یک دکمه در عرض کمتر از یک دقیقه فایل pdf محصولات و خدمات وب سایت خود را دریافت و بر رویه سایت خود جهت دانلود قرار دهید.

سایت ساز


در زیر برخی از امکانات سایت ساز نوین تدبیر را مشاهده خواهید کرد.
مامی سایت‌های ساخته شده توسط سایت ساز دارای امکانات زیر می‌باشند.
طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید 
ایجاد وب سایت‌های سه زبانه(فارسی , عربی و انگلیسی)
امکان افزودن زبان‌های سایت تا 20 زبان زنده دنیا
ساخت کاتالوگ آنلاین
معرفی شرکت(نام تجاری , تصویر , لوگو , خلاصه فعالیت و درباره ما)
معرفی محصولات به تعداد نامحدود
معرفی خدمات به تعداد نامحدود
گالری تصاویر
اخبار و مقالات(شامل دسته بندی اخبار و مقالات , اخبار و مقالات , نظرات و پیشنهادها)
سوال نظرسنجی
خبرنامه
اطلاعات تماس(آدرس , شماره تماس , فکس و غیره .... به همراه نقشه هوایی از موقعیت مکانی شرکت یا کارخانه و فرم تماس با ما)
پیام نما - اطلاعیه‌ها و رویداد‌های سایت(نمایش مناسبت‌های سال و یا نمایش پیغام خاصی به کاربران)
مدیریت لینک‌ها و پیوند‌ها متنی
اضافه کردن صفحات نامحدود
ثبت تصاویر نامحدود برای شرکت و محصولات
ثبت مشخصات مدیران
انتخاب قالب سایت از بین قالب‌های موجود
تغییر رمز عبور
ار اس اس محتوای وب سایت
تنظیم دو یا سه دامنه بر رویه یک سایت
گرفتن فایل پشتیان از اطلاعات سایت (در صورتی که اطلاعات سایت به هر دلیل پاک شود با استفاده از فایل پشتیان می‌توان اطلاعات سایت را به طور کامل بازیابی کرد)
پشتیانی کامل(در سایت قسمتی به نام تیکت وجود دارد که کاربران می‌توانند سوالات خود در مورد نحوه استفاده از سایت و یا سوال در زمینه‌های دیگر را در این قسمت مطرح نمایند که توسط مدیر سایت پاسخ داده خواهد شد).
ارسال ایمیل خودکار پس از ثبت درخواستی از طرف کاربران در صفحه تماس با ما
توضیحات کامل در مورد نحوه کار کردن با سایت
امنیت بسیار بالا
ارسال ایمیل در صورت پایان یافتن زمان انقضا دامنه(اسم سایت)
آمار سایت بسیار دقیق و کامل(بازدید امروز , بازدید دیروز , بازدید این ماه , بازدید ماه قبل , بازدید کل , درصد آمار مرورگر‌ها , درصد آمار سیستم عامل‌های کاربران , درصد بازدید موتور‌های جستجو از سایت و غیره....)
بهینه سازی رتبه سایت در موتور‌های جستجو(برای نمایش بهتر و بیشتر سایت شما می‌توانید اطلاعات شرکت را در سایت نوین تجارت اولین و بزرگترین بانک اطلاعات صنعت , معدن و تجارت ایران ثبت نمایید.)


هزینه راه اندازی سایت برای هم شهری های اصفهانی با 10 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

شما همچنی می توانید به صورت رایگان آدرس ایمیل با پسوند نام دامنه اختصاصی خود داشته باشید و به مکاتبات خود از طریق ایمیل با سایر افراد اعتبار بیشتری ببخشید

جهت سفارش وب سایت با شماره های شرکت و یا شماره مدیر پشتیبانی 0913-044-0913 تماس بگیرید.

کلمات کلیدی

ساخت سایت اصفهان

سایت ساز - سایت ساز اصفهان - ساخت سایت اصفهان