همانطور که می‌دانید در دنیای امروز اینترنت حرف اول را می‌زند و کسب و کارها و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه خدمات و ارتباط با مردم به دنبال بهترین راه ارتباطی هستند.خرید سایت از روش هایی است که گسترش زیادی در زمینه‌های مختلف پیدا کرده و باعث شده بازدیدکنندگان در هرساعتی از شبانه روز و در هرجایی بتوانند وارد سایت شده و اطلاعات یا خدماتی که لازم دارند به آن دست یابند.خرید سایت شرکتی و فروشگاهی که یک شبکه اینترنتی جهانی می‌باشد ابزار مناسبی برای ارتباط با سایر کاربران به روشی سریع و لحظه‌های است که میتوان مطالب را با آن‌ها به اشتراک گذاشت.بعد از تلویزیون سایت‌ها مهمترین رسانه در عصر ارتباطات نامیده می‌شوند که با پیشرفت سریع شرکت‌های خرید طراحی سایت برای بسیاری از مردم جهان تبدیل به رسانه اول شده است.
در سال‌های اخیر طراحی سایت رواج زیادی پیدا کرد و خیلی از افراد حقیقی و حقوقی به دنبال راه اندازی کسب و کار خود از طریق خرید سایت فروشگاهی هستند و تلاش می‌کنند تا حضور آنلاین خود را تقویت کنند تا سطح فروش و میزان درآمد خود را از طریق سایت ارتقاء دهند. شرکت نوین تدبیر اصفهان با ارائه انواع سایت‌های آماده شرکتی و فروشگاهی به همراه 14 روز تست رایگان در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.


انواع سایت

سایت‌های ثابت(statics website)

سایت‌های ثابت به صورتی طراحی می‌شوند که اطلاعات مورد نیاز در آن‌ها قرار داده و برای ایجاد تغییرات در سایت باید حتما با کدنویسی آشنا باشید.این سایت‌ها دارای حجم بسیار پایین کدنویسی می‌باشند و به همین دلیل سرعت بارگذاری آنها بالا است.این سایت‌ها قیمت‌های پایین‌تر و امنیت بیشتری نسبت به سایت‌های دیگری دارند و از آنجایی که این سایت‌ها توسط صاحبان سایت و مدیران قابل تغییر نیستند امکان بروزرسانی زودهنگام نیز وجود ندارد.

 

سایت‌های پویا(Dynamic website)

بخش مدیریتی سایت‌های پویا برخلاف سایت‌های ثابت آزاد است و صاحب سایت می‌تواند در هر لحظه محتوای سایت را تغییر دهد که اکثر این سایت‌ها به زبانASP,Php,ASP.netنوشته می‌شود و از زبان‌های مانندCSS وSilver light نیز برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر استفاده می‌شود.

 

خرید سایت شرکتی

برای موفقیت در بازارکسب و کار و تجارت شما میتوانید سایتی را برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان طراحی نمایید.جهت خرید سایت شرکت با امکانات زیاد و با 14 روز تست رایگان با ما در تماس باشید.

خرید سایت شخصی

وب سایت‌های شخصی جهت معرفی شما و رزومه شما می‌باشد که می‌توانید از طریق این سامانه سایت شخصی سفارش دهید.

 

خرید سایت فروشگاهی

خرید سایت فروشگاهی که امروزه بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها محصولات خود را از طریق فروشگاه انلاین به فروش می‌رسانند و میتوانند در هرجای کشور با مشتریان خود ارتباط داشته و فروش گسترده ای را راه اندازی نموده و مشتری فقط با یک کلیک در فروشگاه آنلاین شما میتواند محصول خود را خریداری نماید.

 

هزینه خرید سایت شرکتی و فروشگاهی

هزینه خرید سایت شرکتی و فروشگاهی نوین تدبیر 990 هزار تومان می‌باشد که شما می‌توانید با 14 روز تست رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای در اول از سایت‌های ما استفاده نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.