نرم افزار crm چیست؟ به طور ساده می‌توان گفت یکی از نرم افزارهایی که در زمینه بازاریابی، فروش، ارائه خدمات به مشتریان و مدیریت فعالیت‌های یک کسب و کار می‌تواند کمک بسیاری به مدیریت مجموعه کند، نرم افزار crm است. این نرم افزار کمک می‌کند تا فعالیت‌هایی که تمام اعضای شرکت انجام می‌دهند و فرایندهای کلی یک مجموعه، به طور یکپارچه مورد بررسی قرار بگیرند.در صورتی که به یک نرم افزار اندروید جهت مدیریت تماس‌های دریافتی خود نیاز دارید می‌توانید با مراجعه به صفحه آغازین همین سایت و دانلود نرم افزار crm اندروید از خدمات رایگان برنامه استفاده نمایید و در صورت تمایل نسخه پولی نرم افزار را خرید نمایید.

 

کاربرد نرم افزار crm

از کاربرد مهم استفاده از crm می‌توان به اهمیت به مشتری اشاره کرد. از طریق این نرم افزار می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک پایگاه مرکزی ثبت کنید. در واقع این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید با مشتری تعامل بیشتری داشته باشید. از جمله اطلاعات مشتریان می‌توان به ایمیل، شماره تلفن و آدرس آنها اشاره کرد که از طریق این پل‌های ارتباطی می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهید.
از دیگر کاربرد نرم افزار  crm کمک به شرکت‌ها است که می‌توانند نسبت به رقبای خود در جایگاه بهتری قرار بگیرند.
در معرفی نرم افزار  crm می‌توان گفت، این نرم افزار می‌تواند باعث بهره‌وری بالا در یک شرکت شود چرا که اعضای یک شرکت که به عنوان یک تیم شناخته می‌شوند، می‌توانند با هماهنگی بیشتر و استفاده بهینه از زمان عملکرد خود را افزایش دهند.
آنچه در یک شرکت اهمیت دارد وضعیت عملکرد نهایی شرکت در پایان ماه است. از طریق این نرم افزار شما می‌توانید انواع گزارش‌ها را مبنی بر معاملاتی که انجام داده‌اید را بررسی و نسبت به ماه‌های قبل آن را مقایسه کنید.

شرکت نوین تدبیر با طراحی و ساخت نرم افزار مدیریت تماس اندروید در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.جهت آشنایی با این نرم افزار به وب سایت http://mobile-crm.ir/fa/home.html مراجعه نمایید.با استفاده از این نرم افزار می‌توانید سریع شماره تماس هایی که با شما گرفته می‌شود را ذخیره و دسته بندی نمایید و همچنین اس ام اس تبلیغاتی بعد از تماس برای آنها ارسال نمایید.

 

متقاضیان نرم افزار crm

مخاطبان اصلی برای استفاده از نرم افزارcrm  معمولا شرکت‌هایی هستند که تمایل دارند با مشتریان خود بیشتر در ارتباط باشند. در واقع می‌توان گفت کسب و کارهایی که نیاز به اطلاعات مشتری دارند، کسب و کارهایی که مشتری باید با اعضای شرکت در تعامل باشد، کسب و کارهایی که نیاز دارند تا درک بهتری از حوزه فعالیت خود ارائه دهند، کسب و کارهایی که اطلاعاتی که در اختیار دارند بسیار زیاد است و به روش‌های سنتی اطلاعات را ذخیره می‌کنند، می‌توانند از این نرم افزار استفاده بهینه داشته باشند.
تفاوتی نمی‌کند که شما دارای یک شرکت بزرگ، یک شرکت استارت آپ یا دارای کسب و کار خانگی هستید، استفاده از نرم افزار سی آر ‌ام برای همه افراد در انواع کسب و کارها مفید است. قطعاً وضعیت شغلی شما ثابت نمی‌ماند و در آینده شغل شما می‌تواند وسعت پیدا کرده و از یک شرکت کوچک به این شرکت بزرگ تبدیل شوید. پس بهتر است از همین حالا به نصب نرم افزار crm اقدام کرده و اطلاعات را از ابتدا به صورت مجزا و یکپارچه ثبت کنید.

نحوه نصب نرم افزار
نصب نرم افزار سی آر ‌ام می‌تواند به دو صورت باشد، می‌توانید آن را در داخل سرور شرکت نصب کنید، یا توسط یک تامین کننده میزبانی شود و کاربران به صورت آنلاین از آن استفاده کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر آن را به صورت مبتنی بر تکنولوژی پردازش ابری بخواهید نصب کنید، هزینه‌های نصب، نگهداری و پشتیبانی آن حذف می‌شود و هزینه استفاده از نرم افزار را نیز می‌توانید به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

سخن پایانی
امروزه نرم افزار سی آر ‌ام در دنیای دیجیتال برای شرکت‌ها یک مزیت رقابتی را ایجاد کرده است. اگر قصد دارید در فروش و بازاریابی شرکت خود پیشرفت داشته باشید، بازخوردهای خوبی را از مشتریان خود دریافت کنید، باید اطلاعات زیادی در اختیار داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه کسب و کار خود با شرکا، همکاران و مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشید.