درست کردن سایت شخصی، یکی از مهم‌ترین موضوعات آموزشی چند سال اخیر است. از آنجایی که بازار کسب و کار به طرز چشمگیری تغییر پیدا کرد و کسب و کار اینترنتی رشد کرد، افراد بسیاری به طراحی یک وب سایت برای خود اقدام کرده اند‌. قابل ذکر است که طراحی سایت همان قدر که پیچیده به نظر می‌آید،با استفاده از سایت ساز‌های ساده است  اما دقت داشتن در این کار اهمیت زیادی دارد. 

 

خرید دامنه و هاست، اولین قدم در درست کردن سایت شخصی

اولین قدم در درست کردن سایت شخصی، انتخاب دامنه و هاست است. دامنه و هاست، اساس و پایه شروع کار هستند. به طور کلی شما می‌خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید تا از آن کسب در آمد کنید. هاست، در واقع همان فروشگاه شما است که برای خرید آن باید مقداری هزینه بدهید. قابل ذکر است که هزینه ای که پرداخت می‌کنید، به انتخاب خودتان بستگی دارد. اگر شما فروشگاهی بزرگ بخواهید که سرعت کار در آن بالاتر باشد و پارامترهای متفاوت آن بتواند مشتری را جذب کند، مسلما باید مقدار بیشتری هزینه کنید. در صورتی که برای ساخت سایت از سامانه نوین سایت ساز استفاده نمایید نیازی به خرید هاست نیست و فقط به یک دامنه نیاز خواهید داشت.
پس از خرید و ساخت فروشگاه خود، باید به سراغ نام و آدرس فروشگاه تان بروید. دامنه، همان نام فروشگاه است. شما باید یک برند خوش نام بسازید. حتما همه شما در دنیای مجازی با پسوند ir یا .com یا .org و... که در انتهای نام سایت‌ها می‌آید برخورد کرده اید. این پسوندها صرفا برای این انتخاب می‌شود که سایت شما، یکتا شود و با سایر سایت‌ها همنام نباشد. در صورتی که فردی نام و پسوند فروشگاه و سایت تان را صحیح وارد کند، مستقیم به فروشگاه شما هدایت می‌شود. 
خب حالا که اولین قدم در درست کردن سایت شخصی را برداشته اید، باید به سراغ تبدیل دامنه به زبان انگلیسی یا فینگلیش بروید. همانطور که می‌دانید برگرداندن نام فارسی به انگلیسی، املاهای متفاوتی دارد. این موضوع موجب می‌شود که دچار مشکل شوید. نکاتی که در انتخاب نام به شما کمک می‌کند عبارت است از:

  • حداکثر تعداد کاراکترها، نه کاراکتر
  • داشتن یک املا و تلفظ صحیح


پسوند دامنه از اهمیت بسیاری برخوردار است. هر دامنه قیمت اختصاصی خود را دارد. از این رو قیمت پسوندها با یکدیگر متفاوت است. شاید تفاوت قیمت را مبنی بر برتری پسوندها بدانید که این گونه نیست. علت تفاوت قیمت پسوند دامنه‌ها در نوع پرداخت آن است. ( ارزی یا ریالی). به طور کلی هزینه دامنه، ریالی حساب می‌شود اما کارفرما باید این مبلغ را تبدیل به ارز نماید تا به شرکت‌های اصلی فروشنده واگذار کند.

 

انتخاب بهترین سایت ساز، دومین قدم در درست کردن سایت شخصی

دومین قدم در درست کردن سایت شخصی، انتخاب یک شرکت طراحی سایت و یا یک سامانه سایت ساز می‌باشد. با استفاده از سامانه نوین سایت ساز می‌توانید یک سایت شخصی با 14 روز تست رایگان و در کمتر از یک دقیقه بسازید.

 

طراحی گرافیکی، سومین قدم در درست کردن وبلاگ شخصی

ظاهر یک سایت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. هر چقدر طراحی سایت شما شکیل‌تر باشد، مشتری بیشتری خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که از یک طرح ساده و شیک استفاده کنید چرا که با ظاهر پیچیده هرگز نمی‌توانید ارتباطی خوب با مشتری برقرار کنید. 

 

هزینه درست کردن سایت شخصی

هزینه درست کردن سایت شخصی را شما مشخص می‌کنید. شاید بپرسید چطور؟ این شما هستید که تم سایت را مشخص می‌کنید. شما می‌توانید بین ابرازهای پایه برای ساخت سایت، ارزان‌ترین یا گران‌ترین ابزار را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک دامنه و هاست ارزان خریداری کنید و مجموع همه این هزینه ها، هزینه نهایی را به وجود می‌آورد که به خود شما بر می‌گردد. 

 

نوین سایت ساز، یک شرکت عالی 

گاهی اوقات، درست کردن سایت شخصی، حتی با فراگیری آموزش‌ها با مشکل رو به رو می‌شود. در این صورت شما باید این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید. مخصوصاً زمانی که شما قصد راه اندازی کسب و کاری بزرگ دارید. نوین سایت ساز، تیمی حرفه ای در ساخت سایت شخصی است که در کمترین زمان ممکن سایت را به شما تحویل می‌دهد. از مزیت‌های این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها این می‌باشد که پس از تحویل سایت، تا دو هفته یعنی ۱۴ روز می‌توانید تستی رایگان از سایت داشته باشید تا اگر راضی بودید، با پرداخت هزینه، وب سایت را تمدید کنید. نوین سایت ساز، ویژگی‌های بارزی دارد که در ادامه با آن آشنا می‌شوید. 

  •  دریافت سایتی با حداکثر ۲۰ زبان زنده دنیا 
  • اضافه نمودن امکانات زیاد و رایگان به سایت در صورت تمایل شما
  • امکان وجود ساخت کاتالوگ برای سایت‌های فروشگاهی
  • تبدیل سایت به اپلیکیشن و ساخت اپلیکیشن آنلاین متصل به سایت 

با نوین سایت ساز، سایتی حرفه ای برای خود طراحی کنید.